Let’s talk about sex, baby

Velvet Moan is een blog over passie, intimiteit, liefde, lust en sex. Een alternatief op de mainstream media. Het doel is om op een feministische manier naar sex te kijken. Dit is een omgeving waar open over sex gesproken kan worden, en taboes doorbroken worden. Toen ik zelf opgroeide haalde ik veel informatie over mijn lichaam, sex, en relaties uit tijdschriften. Deze artikelen waren vooral geschreven vanuit het mannelijk perspectief: ‘Hoe zorg je dat je man bij je blijft’ in plaats van ‘Hoe zorg ik ervoor dat ik mezelf accepteer zoals ik ben’. Dat kan dus anders! Vandaar deze blog.

Image: Georgy Kurasov

 

 

 

Leave a Reply

